piątek, 16 marca 2012

Przed urlopem.

To pierwszy post pisany w przerwach szkolenia. Mam właśnie przerwę kanapkową na szkoleniu a po niej kilka wątków do omówienia. W świetnych humorach ( po masażu i stonodze) przepracowaliśmy poprzedni moduł. Uczestnicy już myślami są w domu, mają weekend, mentalnie są już coraz dalej od sali szkoleniowej. Zwłaszcza, że zapowiadany jest pierwszy w tym roku ciepły, wiosenny weekend. Jak utrzymać ich zainteresowanie?
Tym nie martwię się szczególnie: mamy ciekawy temat, kilka angażujących ćwiczeń i mnóstwo towarzyszących im emocji. Problem może polega na tym, że to ja jestem już mentalnie na urlopie.:-)

Już jutro w poszukiwaniu ostatniego śniegu wyjeżdżam na urlop, potem kolejny wyjazd i w ten sposób mam wolne do końca marca. Myśli moje wędrują ku ostatnim sprawom do załatwienia przed wyjazdem, a tu szkolenie....
Jak skupić się tylko na szkoleniu? Tu sprawa też jest prosta: mamy ciekawy temat, zaangażowanych uczestników, świetną atmosferę.  Bułka z masłem.Uda się!

Do zobaczenia po urlopie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz